About

piątek, 2 marca 2012

Moje rysunki w Paint'cie :D

Teraz.. Hmm.. Przed chwilką zaczęłam rysować w Paint'cie. Tak z nudy. Bo nikt mi nie pomaga wbijać lv i nie ma co... No to narysowałam swoją MovieStar i ...Elena...xD

Tsaa.. No ja jak ja, ale tu brzydko wyszłam -,-" Totalnie! Bo ja gram na laptopie i nie mam myszki, bo bateria się rozładowała :O Wiem, katastrofa, ale na szczęście ja jestem przyzwyczajona nawet do "tabletu" xD No to taka moja uwaga - podpisałam się prześlicznie ^.^ xD Wiem, zaskakującee :* Mrauuu xD Chciałam również Madzię (która wyjechała) narysować, ale.. Ona to wyjątek. Narysuję ją na normalnej kartce w realu :D



W życiu byście nie zgadli kto to xD (brzydki podpis >.<") No to to jest Elenka ;D Ładna twarz mi wyszła, ale za krótkie nóżki i brzydkie włosy x-O Nienawidzę Paint'a. Choć z drugiej strony jest wspaniały xD To jeśli chcecie, żebym narysowała właśnie ciebie to musisz napisać mi na mail'a jaki look narysować i obejrzyć mi jeden, jedyny film :D Kaput bucie? xD No dobra. A jak będziesz kłamać to... Zabiję Cię Glizdoo! xDD




To jest jednak Koteczka_
Znowu krzywa osoba, ale w Paint'cie jest trudno x-O
Too paa :*

Reakcje:

0 ciekawskich:

Prześlij komentarz